A társkereső, ahol könnyen rád talál a szerelem!

Zsírégető ételek – fogyhatunk koplalás nélkül is?


Ezek a zsírégető ételek elsősorban a gyümölcsök, zöldségek között találhatóak, de a halak is ide sorolhatók. Nézzük egy picit részletesebben.

Minden nap egy…


Hát persze, hogy alma. Az alma nem csak nagyon finom, de rendkívül jó hatású zsírégető is. Ezt a tulajdonságát a benne található ballasztanyagoknak és az almasav lúgosító hatásának köszönheti, melyek együttesen gyorsítják az anyagcsere folyamatot, ezáltal a zsírok gyorsabb lebomlását is. Ne feledkezzünk meg az almában található jelentős mennyiségű pektinről sem. A pektin több szempontból is fontos szervezetünk számára, először is hamar teltségérzetet ad, egyensúlyban tartja a bélműködést és jelentős a koleszterincsökkentő szerepe is. Így a pektinnek köszönhetően jelentősen csökken az éhségérzet (mely fogyókúra során nem hátrány), a gyümölcscukor tartalma miatt, pedig az édességet sem kívánjuk meg. Az alma mindenképpen jelentősen hozzájárulhat a fogyókúránk sikeréhez, alacsony kalóriatartalma – 55 kcal/100 gr – lévén korlátlanul fogyasztható.

További zsírégető gyümölcsök


Az ananász jótékony, fogyást segítő hatásáról már biztosan minden fogyókúrázó hallott. Valóban az ananászban található bromelaint gyorsítja a zsír elégését szervezetünkben, ugyanakkor hozzájárul a fehérjék emésztéséhez is. Az ananász fogyasztásával gyorsan érhetünk el látványos eredményt fogyókúránkban. Célszerű mindig friss gyümölcsöt vásárolnunk, hiszen a konzerv termékek tartósító- illetve édesítőszereket tartalmaznak.

Nem szabad megfeledkeznünk a citrusfélékről sem. Nem csak jelentős C-vitaminforrások, de rostjaik serkentik az emésztést, emellett segítenek a salakanyagok kiürítésében és hamar telítenek, ezen, komplex hatásuknak köszönhetően kiváló zsírégető gyümölcsök. Ráadásul segítenek a vércukorszint szabályozásban, csökkentik a koleszterinszintet, bőséges vitamin, antioxidáns és flavonoid tartalmuk erősíti az immunrendszert.