A társkereső, ahol könnyen rád talál a szerelem!

Természetes ételek a sikeres fogyás érdekében


Szeretnél leadni pár plusz kilót, de fogalmad sincs hogyan is kezdj hozzá? Esetleg már belevágtál néhányszor, de a sikeres végkimenetel elmaradt? Ha ezekre igennel feleltél, sem kell elkeseredned, ugyanis írásunkban most olyan ételeket vonultatunk fel, melyek tápértékükkel és egészséges mivoltukkal hozzájárulnak a felesleges kilók leadásához. Persze ez nem jelenti automatikusan azt, hogy a rendszeres mozgást is hanyagolnod kell, csupán arról van szó, hogy bizonyos ételek pozitívan képesek befolyásolni a fogyás folyamatát. Lássuk, melyek ezek!

Zöldség kavalkád

A zöldségleves az egyik legközkedveltebb étele a fogyni vágyóknak, ugyanis amellett, hogy eszméletlenül finom, tápanyag tartalma is nagyon magas. Ezért fontos, hogy a zacskós verziót hanyagold, inkább friss zöldségekből készíts levest vagy salátát. Mindkettő rendkívül egyszerű, de ha nem vagy a konyha ördöge, bátran kérdezd meg anyukád vagy kutakodj a neten, hiszen számos receptes oldal áll a rendelkezésedre, melyek segítségével megalkothatod a tökéletes zöldséglevest, amely nem csupán fogyókúra, de nátha idején is jó célt szolgál.

Almaecet

Sokan alábecsülik az almaecet értékét, pedig egy igazán hatékony megoldást nyújt a diétázóknak. Hiszen telis tele van ásványi anyagokkal, úgy, mint kálium, vitaminok és egyéb enzimek. Ha fogyókúrád idején úgy döntesz, beveted az almaecet gyógyító erejét, akkor érdemes reggel ébredés után egy evőkanálnyi almaecet ivóvízbe csempészned és így felhajtanod. A kívánt hatás garantáltan nem marad majd el.

A citrom

A citrom már ősidők óta a fogyókúrázók közkedvelt eledele, ugyanis lúgosító hatása miatt fokozottan hozzájárul az egészséges fogyáshoz. Alkalmazását tekintve ugyanúgy használhatod, mint az almaecetet, de fontos, hogy vagy egyiket, vagy másikat válaszd. A kettőt egyszerre ne, mert annak sajnos hasmenés vagy erős gyomorfájdalom lehet a vége.

A kókuszolaj

A mindent elsöprő jolly joker, a konyhák koronázatlan királya. Bár az ára is elég borsos, de hidd el a kókuszolajnál tökéletesebb választás aligha létezik. Számos pozitív hatása ismert, használható mind külsőleg mind pedig belsőleg. Köztudottan öregedés gátló hatással bír, emellett pedig az ételeknek is egy egészen új ízt varázsol. Mindezt teszi az egészségtudatosság jegyében, hiszen az extra szűz kókuszolaj laurinsavat tartalmaz, amely egyfajta zsírsav, mégpedig az egészséges triglicerid. Egészséged megőrzésének és fogyókúrád sikerének egyik kulcsa lehet a kókuszolaj, alkalmazd bátran!

A fahéj

A fahéj az egyik legismertebb anyagcsere gyorsító fűszernövény, amely képes természetes módon szabályozni a vércukorszintet. A megfelelő vércukor szint pedig lényeges pont a megfelelő testsúly elérésnél illetve annak megtartásánál. Fogyaszthatod akár zabpehellyel, de akár cukor helyett alkalmazhatod sütiben is, hidd el nagyon finom és különleges íz világot kölcsönöz nekik. Kapható fahéjrúd illetve őrölt formában is, ez utóbbi ajánlatosabb, hiszen állagánál fogva valószínűleg többet tudsz belőle bevinni a szervezetedbe.