Az új, közvetlen-befecskendezéses 4,5 literes V8-as, 562 lóerős Ferrari 458 kapott egy hétfokozatú kettős tengelykapcsolós sebességváltót.
Elődjéhez hasonlóan, a Ferrari 458 Italia alumínium szerkezete jól segíti súly eloszlást.

Szeretnéd tudni, milyen gyors ez az autó?
Egy kis csalódást kell okozunk mert a, gyorsulása "csak" 100 km / órás sebességre (62 mph-re) mindössze 3,4 másodperc alatt képes. Végsebessége meghaladja a 325 km / órát.

Michael Schumacher bemutatja a Ferrari 458 Italia-t


A kétüléses Ferrari 458 Italia, ahogy az már hagyománnyá vált a Ferrari közúti autók Forma-1-es élményét szeretnék megmutatni.
A 458 Italia funkciói egy innovatív vezetői környezetet teremtett, az új típusú kormánykerekével és műszerfalával, ami közvetlen következménye a Forma-1 átültetése a "hétköznapi" autózásba.
A projectet elejétől fogva figyelemmel kisérte Michael Schumacher, akit már előzőleg is felkérték szakmai véleményének közlésére.





Ferrari 458 Italia - Műszaki leírás

Méreteket:
Hossz 4.527 mm (178,2 hüvelyk) a
Szélesség 1937 mm (76,3 hüvelyk) a
Magasság 1213 mm (47,8 hüvelyk) a
Tengelytáv 2650 mm (104,3 hüvelyk)
Saját tömeg 1380 kg (3042 font) *
Súly / teljesítmény arány 2,42 kg / CV (7,16 lbs / kW)
Súlyelosztás fr / r 42% / 58%


Motor:
Type V8 – 90° Típus V8 - 90 °
Displacement 4.499 cc (274,5 cu hüvelyk)
Maximális teljesítmény 570 CV (425 kW) @ 9000 ford / perc
A maximális nyomaték 540 Nm (398 £ / ft) @ 6000 rpm
Fajlagos teljesítmény 127 CV / l -
Sűrítési arány 12.5:1


Gumiabroncs:
Elöl 235/35 ZR20 8,5 "
Hátul 295/35 ZR20 10,5 "


Végsebesség:
Maximális sebesség> 325 km / h (> 202 km / h)
Üzemanyag-fogyasztás +-kibocsátás
Üzemanyag-fogyasztás 13,7 l/100 km
Kibocsátása 320 g CO2/km


Sebességváltó:
A kettős tengelykapcsolós, 7 sebességes F1


Elektronika:
F1-Trac, nagy teljesítményű ABS -
A kovácsolt kerekek és a Racing ülések
Beleértve 5 CV kos hatása
Kombinált ciklusú (EGB + EUDC)