A társkereső, ahol könnyen rád talál a szerelem!

Öt tipp, hogy jól induljon a reggel!


Öt tipp, hogy jól induljon a reggel

Biztosan te is szeretnéd ellesni azoknak az embereknek a trükkjeit, akiknek minden reggel jól indul, egy új nap reményében boldogan kelnek ki a pihe-puha ágyikóból. Te azonban éppen, hogy csak kikászálódsz, és kávé után sóvárogsz? Utálod a hétfő reggeleket és úgy érzed a pozitivizmust nem neked találták ki? Akkor cikkünk éppen neked szól, hiszen összegyűjtöttünk öt szuperbiztos trükköt, melyek segítségével a te reggeled is lehet jókedvű.

A vidám dalok fontossága

Az emberek nagy általánosságban imádják a zenét, hiszen köztudottan hangulatjavító hatással rendelkezik. Biztosan neked is több tucat olyan dal kavarog most a fejedben, amiről tudod, hogy felvidíthatna. Ha szeretnéd bebiztosítani a reggeli jókedvet, készíts kedvenc dalaidból egy lejátszási listát és akár már a reggeli készülődés közben meghallgathatod vagy éppen munkába menet az autóban vagy a buszon zötykölődve. Hidd el garantáltan feldobja majd a hangulatodat.

Tervezz!

Ahhoz, hogy sikeresen zárjunk, egy nap nem árt, ha jó előre megtervezzük azt. Vagy legalább előző este lefekvés előtt számba vesszük a ránk váró elintézni valókat. Ha rengeteg a munkát és a határidős feladatok, esetleg találkozók, érdemes lehet naptárt vezetned a teendőidről, ugyanis így biztosan nem felejtesz majd el semmit. Gondold végig mindig mit is kell elintézned az adott nap és meglátod, hogy minden sokkal könnyedebben fog majd menni, ha tudod mibe is fogj bele. Ráadásul, ha pontosan megtervezed mikor és hova mész, rengeteg időt spórolhatsz meg magadnak.

Csak a mozgás!

A mozgásnak csakúgy, mint a zenének hangulatfokozó hatása van szervezetünkre. Természetesen nem azt mondjuk, hogy minden reggelt kezd egy izzasztó tornával, de ha minden reggel kocogsz húsz percet vagy bicajozol egy fél órát garantáltan jobb kedved lesz egész nap. A mozgás és a sportok ugyanis rengeteg endorfint termelnek, felszabadítják, az adrenalint ennek köszönhetően pedig oldják a stresszt. Na, mikor indulunk?

Reggeli, reggeli, reggeli!

Nem győzzük elégszer hangsúlyozni a reggeli fontosságát, ráadásul az sem utolsó szempont, hogy éhesen mindig morcosabbak, frusztráltabbak vagyunk. A reggeli napunk kulcsfontosságú része, a diétázók is ott követik el a legnagyobb, hibát, amikor kihagyják a reggelit. Hiszen gondoljunk csak bele: ahhoz, hogy jól induljon, a napenergiára van szükségünk, azonban, ha nem töltjük, fel a készletet hamarabb lemerülünk, mint a szupermarketben vásárolt eldobható elem. Fogyassz reggelente rostban gazdag ételeket és így minden bizonnyal energikusabb is leszel, plusz tutira kibírod az ebédig.

Szeresd magadat!

Az önbizalom rendkívül fontos, hiszen ez az egyik alappillére, annak, hogy jól is érezzük magunkat a bőrünkben. Mindig szánj időt arra, hogy testestül-lelkestül feltelj pozitív energiákkal. Lelki egyensúlyodban segíthet a jóga, testileg pedig úgy készülhetsz fel egy-egy napra, ha reggelente szánsz elegendő időt a készülődésre. A kapkodás csak stresszes helyzeteket eredményez, így igyekezz mindig időben ébredni, hogy a reggeli készülődés ne átok, hanem áldás legyen a számodra.