A társkereső, ahol könnyen rád talál a szerelem!

Fogyókúra, 5 tipp a sikeres fogyáshoz


Ez a jelenség szinte minden olyan fogyókúrát kísér, melyet nem kellő odafigyeléssel és elsősorban a szervezet igényeit figyelmen kívül hagyva, kezdtek el és csináltak végig. A jó hír az, hogy igenis ki lehet védeni a nem kívánt kilók visszaszedését, mindössze néhány dologra kell odafigyelnünk a fogyókúra során.

Cél nélkül a fogyókúra sem működik


Mielőtt bármilyen fogyókúrába kezdünk a legfontosabb, hogy tudjuk, mit szeretnénk elérni. Tehát határozzuk meg minél pontosabban az elérni kívánt ideális testsúlyt. Erre jó megoldás lehet, ha valamelyik korábbi testsúlyunkat tűzzük ki célul, mikor jól éreztük magunkat a bőrünkben. Ez sokat segíthet átlendülni a fogyókúra során kialakuló akadályok leküzdésében, hiszen pontosan látjuk „szenvedésünk” végét.
Itt kapcsolódik a kitartás, az akaraterő a képbe, nélkülük biztosan kudarcra van ítélve a fogyókúra.

Takarítás


A fogyókúrát kezdjük mindig méregtelenítéssel. Már a méregtelenítés során veszíthetünk súlyunkból, hiszen az évek alatt nagyon sok olyan, a szervezet számára felesleges anyag kerül szervezetünkbe, mely lerakódva akadályozza akár a raktározott zsír eltávozását ez vezet a narancsbőr kialakulásához. A méregtelenítésre sokféle módszer létezik, mindenki kiválaszthatja a számára legmegfelelőbbet. Bármelyik mellett is döntünk fontos a megfelelő mennyiségű folyadék bevitel, ez igaz a fogyókúra idejére is. Akár 4-4,5 liter folyadékot is célszerű fogyasztanunk a fogyókúra során, ez lehet víz, zöld- és gyógyteák, ám kerüljük az alkoholos és édes italokat.

Rendszeresség a táplálkozásban


A fogyókúra nem attól sikeres, hogy nem eszünk. Hiszen nem az a célunk, hogy minél hamarabb legyengítsük, védtelenné tegyük szervezetünket, hanem egy számunkra, vagy akár egészségünk megóvása érdekében, ideális testsúly elérése és megtartása. Tehát ennünk kell, csak nem mindegy, hogy mit és főleg mikor. A kiválasztott fogyókúránk valószínűleg meghatározza, hogy mit, mivel ehetünk, ám nem mindig szól arról, hogy ezeket az ételeket rendszeresen, lehetőleg napról-napra ugyanabban az időbe vegyük magunkhoz. Lehetőleg ötször étkezzünk, de minimum 3 alkalommal naponta.

Egy kicsi mozgás


Bizony, még a fogyókúrázóknak is. Sőt! Hosszú távú eredményt mindig mozgással kiegészítve kapunk. Az tévhit, hogy mozgás nélkül is le lehet fogyni. A rendszeres testedzés, akár napi 10-15 perc torna is hozzájárul a fogyókúra sikeréhez, ráadásul energetikusabbak maradhatunk általa. Egye-egy drasztikusabb fogyókúra nagyon lecsökkentheti az energia szintünket, ezt ellensúlyozhatjuk ezt.
A fogyókúrát kísérő mozgás segíti az alakformálást is, persze ez sem fog egyből látszani, de a kitartó mozgás meghozza gyümölcsét és újra „barátunk” lesz a tükör.

Pihenés


A rendszeres és pihetető alvás is része a sikeres fogyókúrának. Ilyenkor regenerálódik testünk, agyunk, mennek végbe olyan folyamatok, mely során a nemkívánatos zsírok is lassan eltűnnek. Tehát figyeljünk oda, hogy lehetőleg mindig ugyanabban az időben feküdjünk le aludni, és alvásunk legyen megfelelő mennyiségű és minőségű. Kipihenten mindig szebb a világ és könnyebben megküzdünk a fogyókúra kihívásaival.

Fogyókúra alatt is mindig az egészségünk szemelőt tartása a legfontosabb, és ha a fenti tanácsokat megfogadjuk, fogyókúránk sikeres lehet.