A társkereső, ahol könnyen rád talál a szerelem!

Az alakformálás mestere: a cardiobalett


Formálódjunk!

A cardiobalett népszerűsége talán abban rejlik, hogy rendkívül hatékonyan formálja testünket, feszesít és szálkásítja az izmokat. Emellett pedig rengeteg, energiával tölt fel bennünket. Már néhány alkalom után érezhető a változás: javul a tartásunk, ráadásul a kezdeti izomláz eltűnését követően, kitartó munkával ruháinkon is észlelhető lesz a változás.

Égessük a zsírt!

A cardiobalett számos előnye közé tartozik az is, hogy remekül égeti a zsírt, ráadásként ez nem csupán annyit jelent, mint a hagyományos mozgásformák közbeni zsírégetés, ugyanis ez a mozgásforma a nehezen ledolgozható zsírpárnák ellen is hatékonyan lép fel. Kiváló lehet a belső comb vagy a hasi zsírpárnák csökkentésére, emellett pedig a vádlit is remekül formálja.

Javuló testtartás

A cardiobalett, mivel a balett elemeit is felhasználja, kitűnő testtartást kölcsönöz követőjének. Nyilván a megfelelő végeredmény elérésének érdekében nem elég egy alakalom, de ha valóban komoly terveink vannak testünk formálásával kapcsolatban, akkor néhány alkalmat követően bizony már észrevehető a változás, hosszú távú kitartó munka eredményeképpen pedig rendkívül látványos eredményeket érhetünk el a cardiobalett segítségével.

Egy kis koreográfia

Csakúgy, mint a balettnek, úgy a cardiobalettnek is fontos részét képezi a koreográfia. Ráadásul ezek az előre kigondolt, megtervezett és begyakorolt lépéssorok érdekesebbé varázsolják az edzéseket, lekötik a figyelmünket emellett pedig rendkívül szórakoztatóvá teszi ezeket az alkalmakat.

Kiknek ajánljuk?

A cardiobalett hatalmas előnye, hogy korra, nemre és előképzettségre való tekintet nélkül bárki számára ajánlott, aki nyitott az újdonságokra. Nincs szükség hozzá semmiféle előzetes balett tudásra vagy kondícióra, a lényeg, hogy kedveljük az újdonságok által nyújtott pozitívumokat. Ha pedig kondíciónk engedi, kezdhetünk akár intenzívebb gyakorlatokkal is, ám ha még csak most ismerkedünk a cardiobalettel, ráadásul nem vagyunk tökéletes formában érdemesebb könnyedebb, finomabb mozdulatokkal kezdenünk.

Mire lesz szükségünk?

Most mondjuk azt, hogy semmire? Pedig tényleg! Még csak cipőre sincs hozzá szükség, ugyanis akár mezítláb vagy zokniban is részt vehetünk az edzéseken. Emellett nem kell hozzá sem fittnek sem pedig modell alkatúnak lennünk, bárki bármikor kipróbálhatja a cardiobalett adta előnyöket. Egyetlen dologra lesz talán szükségünk: kitartásra és elhatározásra, hogy testünk érdekében rendszeresen műveljük ezt az újszerű mozgásformát. Ugyanis kellő motiváció nélkül akármit próbálunk ki nem lesz eredményes, fontos, hogy szem előtt tartsuk: törődnünk kell testünkkel, fontos a helyes tartás és az egészséges életmód. Ezek tudatában bizonyosan sikeres lesz az általunk választott edzésforma, ha carbiobalett, ha nem.